Lekhyttan och Täby stängda tillsvidare
27 mars stänger vi banorna i Lekhyttan och Täby och väntar ut källkossningen. Vi meddelar här när de öppnar igen . Pilängen håller dock öppet som vanligt. Fortsätt läsa Lekhyttan och Täby stängda tillsvidare
27 mars stänger vi banorna i Lekhyttan och Täby och väntar ut källkossningen. Vi meddelar här när de öppnar igen . Pilängen håller dock öppet som vanligt. Fortsätt läsa Lekhyttan och Täby stängda tillsvidare
Om du vill ha ny klubbtröja i slutet av april så beställ före den 19 mars. Tröjan ser ut som på bilderna och finns i storlekarna S/M/L/XL/XXL/. Roger har tröja L på sig och han mäter 173 / 86 kg. Han skulle kunna haft XL men då blir ärmarna lite pösiga och tröjan lite lång. Pris 400 kr, halva priset för junior och dam. För att beställa: Skicka ett PM till Roger Elverskog på Facebook (alternativt mail till roger.elverskog@gmail.com) med följande uppgifter: Antal tröjor du vill beställa Storlek Namn på tröjan bak (förslagsvis efternamn) Telefonnummer Om du är sponsor på … Fortsätt läsa Beställ klubbtröja före den 19 mars 2023!
Välkomna till årsmötet den 7 mars. Vi kommer inte att skriva ut handlingarna utan de finns här för beskådan och utskrift. Vi har passat på att uppdatera våra stadgar och då utgått från Riksidrottsförbundets standardmall som vi anpassat något. Dessa stadgar kommer att beslutas om på årsmötet, då läs gärna igenom. Dagordning Verksamhetsberättelse ETÖ Resultaträkning ETÖ Balansräkning KMK Resultaträkning KMK Balansräkning Stadgar för beslut Fortsätt läsa Handlingar för årsmöte 2023
Svemo har ett antal utbildningar för den som vill förkovra sig. Är du intresserad? Hör av dig till någon i styrelsen om du är intresserad. TävlingsledareFortutbildning tävlingsledare MXTidtagning Orbits MX – För nybörjareBarnledare GuldhjälmMiljöutbildning för klubbens miljöombud Sista anmälningsdag är 13 februari 2023. Fortsätt läsa Utbildning för medlemmar
Nu finns det en sida om våra klubbdekaler samt information om läget kring klubbtröjan. Alla klubbmedlemma får ett stort runt klistermärke utan kostnad.Övriga köper man till självkostandspris. Det finns även filer att ladda mer för dekalkit mm. Till sidan >> Fortsätt läsa Klubbdekaler
För 2023 finns möjlighet att få ett Träningspaket med årskort för alla våra banor inkl medlemsavgift som går att ta på Friskvårdsbidraget för er som har den möjligheten.All information om hur du gör finns på sidan https://orebroenduro.se/bli-medlem-fornya-medlemskap/ OBS! Glöm inte att förnya medlemskapet innan Snöserien börjar! För din Svemolicens ska kunna köpas så ska man ha gått den digitala utbildningen om hjärnskakning som heter Return to race. Hjärnskakning: vad du måste göra för att kunna lösa Svemo-licens inför 2023 Svemo har infört ett kunskapskrav – Return to Race – för att kunna lösa 2023 år:s licens. Kravet gäller alla från … Fortsätt läsa Medlemsavgift och träningspaket 2023
På självaste allahelgonsdag lördag 5 november håller vi vår första tidsträning i Örebro Enduro. Anmäl dig via facebook nedan (eller om du inte har Facebook ett mail till joakim.dahlberg@live.com ) För vägbeskrivning till Arvaby/Garphyttan messa/PM:a Roger Elverskog eller Joakim Dahlberg. Anmälan på facebook: https://fb.me/e/29CnLYtVR Fortsätt läsa Anmäl dig till vår tidsträning 5 november!
Mellan den 8 och 21 oktober är Täby, Lekhyttan och Arvaby stängda pga älgjakt.Pilängen brukar undkomma älgjakten däremot är det annan jakt av och till varför banan kan vara stängd någon dag (t ex 3/10). Håll utkik på Facebooksidan. Fortsätt läsa Älgjakt, banor som är stängda
Upptaktsmöte för sammanslagningen av KMK/ETÖ till Örebro Enduro! Öppet för medlemmar i respektive förening. Tid: Tisdag 13/9 kl 18.30Plats: Cafe Skogen, Glomman, Örebro. – Kort info om sammanslagningen– Vi visar vår nya logga, hemsida och förhoppningsvis förslag på ny klubbtröja! För att få rätt antal räksmörgåsar så anmäl dig till eventet på Facebook på länken nedan. Vi hoppas få se många på plats från BÅDA våra klubbar som alldeles strax blir EN https://fb.me/e/3qzOaVxDi Fortsätt läsa Klubbträff 13 september kl 18.30
Medlemmar! Årsmötena för Kilsbergens MK och Enduro Team Örebro har röstat och beslutat om sammanslagning av våra klubbar under 2022.Vi gör det för att få en stark Örebro-klubb som kan erbjuda våra medlemmar en bra plattform med flera träningsbanor, större möjligheter att arrangera tävlingar samt ett skönt kompisgäng på banor och i depåer. Nu i april 2022 har vi slagit ihop våra styrelser och har haft ett första möte där vi dragit upp riktlinjerna för sammanslagningen.Vi kommer att ta ett nytt namn, ny logga, ny klubbtröja. Det kommer inte gå i raketfart men allt ska vara klart i höst så … Fortsätt läsa Kilsbergens MK går samman med Enduro Team Örebro!